چه کسانی در پرونده فساد فوتبال احضار و دستگیر شدند؟ مدیرعامل پیشین باشگاه شمس آذر قزوین آزاد شد (۲ مرداد ۱۴۰۳) سید مهدی رحمتی سرمربی هوادار شد وینگر برزیلی در راه تبریز؟ کسب مقام سوم لیگ برتر شمشیربازی کشور توسط دختران خراسانی سرپرست استقلال معرفی شد مراسم بدرقه رکاب‌زن المپیکی ایران برگزار شد هرگز نخورد آب زمینی که بلند است | درباره پهلوان پوریای ولی کادر فنی نکو بدون تغییر در فصل جدید رئیس هیئت تیراندازی استان خراسان رضوی: ۸ میلیارد تومان برای قهرمان پروری نیاز داریم شرط‌وشروط گولسیانی برای تمدید قرارداد با پرسپولیس بلاتکلیفی عامل مصدومیت یامگا| حامدی‌فر در اتاق انتظار پرداخت بدهی ساپینتو در اولویت باشگاه استقلال احتمال لغو اردوی پرسپولیس در هلند پیروزی بیرانوند و استعفای درویش؟ بند فسخ ۱۲ میلیون یورویی لورکوزن برای سردار آزمون از بمب جدید تراکتور تا درخواست ستاره‌های پرسپولیسی از زنوزی گاریدو مهاجم می‌خواهد موافقت یحیی گل‌محمدی با بازگشت منشا
سرخط خبرها

استقلال بازهم دست پیش را گرفت | شکایت آبی‌ها از سرمربی و سرپرست نفت

  • کد خبر: ۱۶۲۴۰۷
  • ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۸
استقلال بازهم دست پیش را گرفت | شکایت آبی‌ها از سرمربی و سرپرست نفت
باشگاه استقلال از سرمربی و سرپرست تیم صنعت نفت آبادان به کمیته اخلاق و کمیته انضباطی شکایت می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، رسانه رسمی باشگاه استقلال نوشت: به دلیل ادبیات زشت و زننده و صحبت‌های سخیف، بی ادبانه و دور از شان یک مربی که توسط سرمربی تیم صنعت نفت بیان شد و همین طور رفتار آماتور گونه سرپرست این تیم که با نیت تحریک و برهم زدن آرامش و تمرکز سرمربی محترم استقلال انجام شده، باشگاه استقلال از این دو به کمیته‌های اخلاق و انضباطی شکایت می‌کند.
بسیار جالب است که سرپرست تیم رقیب، با طی کردن ۵۰ متر و با اقدامی عجیب و بسیار سطح پایین، وارد محوطه فنی استقلال و باعث تحریک سرمربی استقلال شد و حتی اعتراف کرد که هدفش از این کار، برهم زدن تمرکز ساپینتو بوده است!
این اتفاق در حالی رخ داد که پیش از آن هیچ گونه مساله‌ای میان نیمکت‌ها وجود نداشت و رفتار زشت و اعتراف سرپرست نفت، نشان دهنده برنامه ریزی آن‌ها برای برهم زدن آرامش نیمکت استقلال بوده است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->